» some pics

Laddade över några bilder från kameran häromdagen,
så tänkte att jag likväl kan slänga upp de här.. :)


Jag och Mathilda.


Jag innan födelsedagsfirande för Cribba och Natta.


Födelsedagspuss från Affe's födelsedagsfirande.
Från vänster; Mirre, Affe & jag.



Ja Uttis, det är strössel här också. Precis som på headern.. :o


Fotade Sven lite, otroligt att han satt stilla.


Våran katt är awes0me!, och bilden på dig med telefonen, man blev ju lite telefonkåt alltså, EHUEHU får bara massa minnes bilder från en tid längre bak, vi kan väl stanna vid... telefon. :P

2012-03-19 // 00:17:03
» Uttis

När man väl vet att det är strössel så ser man det XD men annars ser det ut som piller :D

2012-03-19 // 08:57:22

Jätte fin bild på Svennisen :'3 Den där tapeten är jävligt cool btw o

2012-03-28 // 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback