» redovisning

Jag överlevde idag, tro det eller ej!
Hade ju redovisning om Ondska (sam-sve),
och ja, jag var så nervös att jag höll på att spy,
jag pratade med enormt skakig röst,
men jag överlevde. Förhoppningsvis gick det inte åt helvete.

Sedan var jag hos min psykolog (okej socionom men jag är van vid psykolog..),
och det gick också bra. Vi gjorde en mindfullness övning,
lika skönt som vanligt. Höll på att somna den här gången också.

Men jag tänkte på en sak, jag har ändå ungefär 10 läsare om dagen,
haha, ser väldigt lite ut men jag blir lika glad varje gång!
Vad vill ni läsa om? Vad vill ni att jag ska skriva?
Jag skapade bloggen för att kunna skriva mig,
men det är alltid roligare när man får respons.
Vad vill ni att jag skriver om? Vill ni ha en frågestund?
Kom igen nu, kommentera och ge förslag,
var anonyma om det är så, hehu.


Puss! ♥


Frågestund!:D Förresten måste jag bara svara på din kommentar: Tack själv för en superkväll, och du är underbar min fina vän. Jag älskar dig <3

2012-03-12 // 23:08:46

ASSÅ TYP MER DAGENS OUTFITS!!!!!!! :DD

hehehe..

2012-03-12 // 23:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback