» rastlöshet

Jag har varit hemma i två dagar nu,
orkar inte dra varför jag var hemma idag, men aja,
men ja.. Jag märker redan att jag är uttråkad, rastlös.
Jag saknar människor, saknar mina tjejer.
Klassen ska till Stockholm imorgon men jag ska inte med..
Efter mycket om och men, tvekan och fundering,
bestämde jag mig för att välja läkartiden jag har imorgon.
Jag måste kolla lite grejer som inte står rätt till..
Det suger, men jag orkar inte vänta i evigheter till,
läkaren jag ska till har ont om tider osv.
Suger så jävla hårt, ville in till stan också,
och stanna där med tjejerna. Fan.
Nåja.. Jag och Sonny ska åtminstone dit på lördag,
med Ludwig och Uttis då. Det blir mys i alla fall.

Har väl ingenting särskilt att berätta egentligen..
Känns ovärt att uppdatera om skit ingen bryr sig om.
Nåja, jag kanske är intresserad av att läsa vad jag en gång skrev.
Typ när jag sitter där, 80 år gammal och senil.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback