» meep

Hej och once again, förlåt för världens sämsta uppdatering.
Jag skulle ju uppdaterat igår och sådära,
men jag hade bara sovit lite mer än två timmar,
så jag däckade redan innan halv nio. ;)

Helgen var mysig, på fredagen hade vi grymt chilligt i skolan.
Vi var på NynäsPosten och sådär, och efter skulle vi skriva artiklar,
jag, Emmy och Mathilda gjorde ett stort glasstest,
för vårens nyheter. Så grymt awesome, roligaste dagen på länge.
Inte behövde vi ens betala för glassen, närå,
utan det var bara o käka, skriva en text och sen skickade lärarn det till NP.
Så på freeeedag den här veckan får ni se till att läsa Nynäsposten! :)
På fredagen kom också strorebror hit och det är alltid trevligt,
familjen spelade sällskapsspel sådär.

På lördagen var vi (jag och Sonny) i stan med Ludwig och Uttis,
först köpte jag hårfärg på Bluefox (lovar att lägga in bild osådära..),
sedan gick vi och käkade innan vi tittade på Hungerspelen.
Jag älskade filmen, så ska snart sätta igång med och läsa böckerna också.

På söndagen.. Eh.. Ja, vafan gjorde vi då.. Jo juste,
hehu, vi färgade mitt hår. Blev inte alls som jag tänkt mig,
men helt okej ändå. Trivs såhär.

Igår hände inte ett piss, eller ja jo,
jag var på stan med Emmy, först fikade vi i typ.. Tre timmar,
glodde lite inne på Lindex och Kicks (ett nytt nagellack fick följa med hem som vanligt),
och sen var jag hemma vid sex.

Idag slutade vi skolan vid fyra, jag var hemma vid fem,
jag satt en stund här och glodde innan jag gick och duschade.
Och nu sitter jag här. Obviously..
Är egentligen sjukt stressad med skolan och sådär,
har äckligt mycket att göra. Men tänkte få lite gjort i helgen.
Idag ska jag skriva klart loggen från samhällen.

Ska slänga in lite bilder imorgon eller något tänkte jag,
pusssssss! ♥


» Uttis

Blev den inte rosa? :O<3

2012-03-28 // 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback