» läkareeen

Hej hopp.
Jag har varit hos läkaren idag,
ingen fara eller sådära, men imorgon ska de sticka mig i armen igen. :(
Ledsentjej.se.. Hatar det, så mamma får följa med och hålla handen..
Nåja, jag fick i alla fall nya Nuvaringar utskrivna idag,
så jag slipper bli med barn, hihu.
Sen bokade vi tid till synundersökning också,
så jag kanske äntligen kan se tavlan i skolan osv.. (;
Imorgon ska vi till Nynäsposten på studiebesök med skolan,
så det känns skönt att det är en chill dag.
Nåja. Nu ska jag väl göra mitt "Dagen" inlägg,
sen platta håret lite och sova. Jag är helt slut.
Somnade halv fem i morse.. Uff. :(
God natt och sådär! ♥

(Ett litet extra hjärta till Uttis som orkar kommentera hela tiden. Puss pårej! ♥)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback