» idag

Skolan var lika intressant som vanligt idag,
har suttit och planerat och lite sådär inför min födelsedag,
det enda jag taggar inför atm.
Efter skolan tog vi en fika några av oss tjejer,
himla mysigt som vanligt. ♥
Annars hade jag fått hem lite nya kläder idag,
så ändå en helt ok dag.

Jag kan fortfarande inte tro dina ord,
rädslan för att bli sviken,
medvetenheten om hur det blivit förut,
förlusten av all tillit,
gör att jag inte längre ens hoppas.
Det gör ont i min själ.
Jag önskar att du bara kunde försöka se.
Jag saknar dig. Jag saknar oss.
Det vi hade förut. Det vi var förut.


Jag saknar också oss, och det vi hade förut. Saken är nog den,att jag e för rädd för att se det på det sättet, eller, jag vet inte. Något är det som tar emot. Jag önskar att jag kunde öppna mina ögon och se lite mer, och våga ta hand om saker. Jag Älskar dig.

2012-03-19 // 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback