» i ♥ u

Vill egentligen bara säga att jag älskar dig mer än allt.
Att du är den viktigaste människan i mitt liv.
Våra ups and downs kommer aldrig försvinna,
men det är våra ups som får mig att vilja stanna.
Försvinn aldrig någonsin ifrån mig, okej?
Du är allt jag har. ♥




Älskling, tack <3 Du är seriöst den finaste, bästaste person jag någonsin träffat. Och jag älskar dig så jävla mycket. Jag vill vara tillsammans med dig för ALL tid. Och förlåt för att jag gör så vi får så många ups hela tiden. :( Sorry babe! I love you! Fin bild förövrigt! <33

2012-03-06 // 21:45:24

Downs, sorry! <333

2012-03-06 // 22:23:04

Ni är så söta tillsammans, och så gulliga mot varandra! Sötnosar :* <3

2012-03-07 // 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback