» hej

Alltså jag hatar rubriker. Det är det värsta med bloggen,
jag vet ALDRIG vad jag ska ha för rubrik.
Fuck that shiiiiit. Typ.

Aja. Hursom. Jag länkade KONY 2012 igår.
Några minuter senare hittade jag Expressens artikel.
Vet inte vad jag ska tycka och tänka längre.
Förstår inte vad som är sanning och vad som är lögn.
Nåja, snart lär det väl finnas någon rätsida på det hela.
Vi får väl se.

Seg dag i skolan, egentligen inte gjort någonting värt.
Vi hade någon slags förberedelse inför nationella i svenska,
det gick helt grymt mycket åt helvete. Pallar inte.
Samtidigt orkar jag inte bry mig. Jag kan inte göra mer än att försöka.
Och det går inte bra alla gånger.

Klockan är bara tjuge i fyra.. Vi ska inte åka förrän fem i sju.
Vafan ska jag göra tills dess? Har redan sminkat mig så det är inget alternativ..
Kanske får lära på svenska talet. Eller måla naglarna.
Naglarna lockar lite mer. Gjorde ju inte det igår, heh.. Fastnade framför annat shit istället.

Som vanligt har jag inte super intressant att berätta.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback