» Feeling a bit happy!

Åh, jag var så stolt över mig själv idag.
Fick veta igår att jag fått 75/78 rätt på engelskaprovet,
och idag fick jag veta att det resulterade i ett A.
Jag började nästa gråta för att jag blev så lycklig!
Mitt första A. Mina betyg är inte tiptop,
jag har en jävla massa frånvaro,
men fan, jag satte det. Jag ÄR duktig på engelska.
Shit vad glad och stolt jag är över mig själv!

Nåja, annars har det inte hänt mycket idag.
Vi hade utvecklingssamtal idag och allt kändes rätt bra ändå.
Förutom en sak..
Har ju haft problem med matten och sådär,
missat jätte mycket, inte gjort prov och diagnoser,
bara jobbat typ 10 tal sammanlagt på 1½ termin.
Det går INTE bra.
Rektorn hade lovat mig extra hjälp i matten,
men det har inte hänt ett piss.
Och så fick jag veta mina omdömnen idag då,
och min mattelärare hade skrivit;
"Kul när Hannah är med på lektionerna.
Hannah jobbar med matten i sin egen takt. Lycka till!"
Är hon helt jävla blåst eller? Jag jobbar inte någon jävla ting!
Så mja, jag är lite frustrerad kan jag väl erkänna.

Taggad inför fredagen, verkar bli ett jävla drag haha..
Ska bli kul att alla från nyår kan samlas och sådär också. :)
Har ingenting särskilt att säga egentligen såatteh.
God natt, puss osv! :*


Jag är så jävla stolt över dig min älskling!, jag fick ett stort smile när du skrev till mig på sms. Jag blev helt klart lycklig (: Grattis min bästaste flickvän! <3

2012-03-07 // 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback