» ett helt onödigt inlägg

Ser ni att jag har ändrat lite till i designen? :)
Ändrat typsnitt och sådär, syns det inte, uppdatera (F5!).
Dock verkar det som att mitt typsnitt inte är likadant på alla datorer,
så jag får se om jag behåller det här eller inte..
Uttis och Ludwig var ju här, trevligt som vanligt.
Jag hade lovat att hjälpa Uttis med hennes HTML-problem,
så då passade jag på att ändra lite i min design medsamma.

Mår lite sådär.. Halv okej. Mår lite illa,
men jag vet inte. Det är ångest som sitter och trycker också.
Kanske är det allt med Billy som känns lite,
men det är något annat också. Jag vet inte vad.
Oroar mig för något tror jag.
Åååh. Varför sitter jag ens och funderar?
Lika bra och bara gå och lägga sig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback