» Dag 16 – Något jag saknar

Jag vet att det är dag 15 idag,
men den var exakt likadan som en annan,
konstigt nog.. "Vad hade jag på mig idag".
Så jag hoppade kort och gott över den.

Just nu saknar jag faktiskt sommaren mest av allt.
Värmen, lovet, sommarnätterna, människorna.
Jag längtar så fruktansvärt tills dess,
att få vandra genom en sommarnatt med människor jag älskar.
Egentligen finns det väl väldigt mycket annat också,
som jag saknar då. Mest människor egentligen..
Men det står ju något.
Så ja, det får väl bli sommaren då. Och min laptop.
Någon, jag nämner inga namn, har trampat sönder skärmen.
Har inte hunnit beställa en ny skärm och fixa skiten än,
men ska väl göra det snart. Börjar tröttna på Sonny's stationära..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback