» Dag 08 – Ett pinsamt ögonblick

Another tough one.
Herregud, jag tror inte jag kan peka ut ett sådär.
Jag är rätt bra på att vara klantig och göra bort mig.
På fyllan lyckas jag exempelvis ALLTID att göra det.
Jag skäms aldrig då men när jag får höra det senare gör jag ju det.
Jag har ramlat på tåg och tunnelbana,
hälsat på människor jag inte känner,
ramlat ute, sagt pinsamma saker, berättat saker som är pinsamma,
alltså you name it, i've done it.
Men ja. Ett enda pinsamt ögonblick..
Det får väl bli när jag skulle till läkaren,
mamma och jag åkte tunnelbana och så skulle vi kliva av,
jag fattade inte ens vad som hände, plötsligt satt jag bara ner.
Mitt i gången sitter jag och ser mig omkring medan mamma fnissar.
Jag reste mig förstås snabbt som attan upp och gick därifrån.
Men jag kan tänka mig hur röd jag var i ansiktet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback