» Dag 07 – Min bästa vän

I mitt förra inlägg skrev jag i och för sig;
11. Hitta en bästavän jag kan dela ALLT med.
Jag har en bästa vän, med de där orden menade jag mer..
Hm.. Hur ska jag förklara? Någon som jag kan träffa.
Men jag ser att det låter fel.
Jag har faktiskt en bästa vän, så jag ändrar mig.
"11. Träffa en människa i min stad som jag kan dela allt med".
Men hon bor inte här, jag har aldrig träffat henne.
Marielle. Fisken. Fiskis.
Hon är ändå världens finaste vän.
Jag älskar henne av hela mitt hjärta,
jag delar allt med henne och hade aldrig tvekat på att berätta nåt.
Mår jag dåligt och måste snacka med någon,
vänder jag mig till henne.

Vi pratar inte varje dag, vi har inte super close kontakt.
Men jag vill att hon ska veta hur mycket hon betyder för mig.
Med lite tur får vi ses under påsklovet. Då kommer det bli mitt bästa lov någonsin.

Hursomhelst. Fiskis. Jag älskar dig mest i hela jävla världen.
Du är värd allt vackert som finns. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback