» Dag 06 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör.

Herregud. Det finns så oerhört mycket.
Jag kan skriva en lång stund och ändå inte få med allt.
Men jag ska försöka, så gott jag kan.
Skriver utan någon särskild ordning, bara efter vad jag kommer på.
Hoppar över sånt som fanns med förut, som jag bockat av. :)

1. Raka av allt hår på huvudet.
2. Köra en splitterny Ferrari.
3. Få barn.
4. Gifta mig.
5. Ha sex med en tjej (förlåt Sonny!)
6. Känna äkta lycka.
7. Leva utan sömnpiller och antidepp (Jag VÄGRAR dö innan denna är avklarad).
8. Se körsbärsblommningen i Japan.
9. Besöka Japan, USA, Italien, Frankrike, Storbritannien, Irland och Kina.
10. Se världens 7 underverk.
11. Hitta en bästavän jag kan dela ALLT med.
12. Kyssas under en mistel (En önskan sen jag var liten ;))
13. Göra något jag blir ihågkommen för.
14. Gå ner i vikt & bli vacker.
15. Förändra någons liv (på ett positivt sätt).

Orkar inte ens komma på fler saker. Det får duga. :)


Du är fin, precis som du är, du är så otroligt vacker på utsidan och du har en helt fantastisk insida, med ett hjärta av guld. Jag älskar dig min fina vän. <3

2012-03-09 // 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback