» Billy

Lilla bebisen. Jag kommer sakna dig så enormt mycket.
Herregud vad jag kommer sakna de där innerligt snälla ögonen,
när du lägger huvudet på sne eller bara vill ligga i soffan och mysa.
Fan. Jag saknar dig redan. Jag kommer till och med sakna ditt skall,
hur irriterad jag än blev kommer det kännas konstigt att komma hem,
när du inte är där och skäller ditt glada skall. Fanfanfanfan.
Den absolut snällaste hunden jag någonsin träffat,
lilla gubben. Jag vet att du kommer få det bra,
och jag vet att vi kommer kunna träffas, men det spelar ingen roll.
Det kommer bli så inihelvetes tomt. Jag älskar dig Billyboy. ♥


Precis när vi fått hem busen.


Från i höstas när vi mös på vardagsrumsgolvet.


Jag saknar billyboy också. Jag ville inte släppa ut mina tårar när han stack, det skulle bara bli ännu jobbigare för mig, självklart så idiotisk som jag är, så måste jag leka stentuff och inte gråta, men när du skrev detta så fick jag inregråtanfaller, var nära på att gråta. Jag älskar dig, och jag älskar billy, jag saknar våra vinter promenader, ( berga )... <3 Fin text!

2012-03-16 // 23:11:35

Jag förstår att det är otroligt jobbigt vännen, försök tänka på att han inte försvinner, du kommer kunna träffa honom. Jag vet att det kanske inte är till hjälp, men oavsett vad som händer kommer jag alltid att finnas för dig. Jag älskar dig, mer än du förstår. <3

2012-03-16 // 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback