» ångest

Jag har lyckats igen, jag har svikit mig själv.
Fastän att jag visste att jag bara skulle må sämre.
Jag orkar inte mer. Snälla hjälp mig bara.
Jag klarar inte av det här, någon måste rädda mig.
Dina svek orsakar mig sån oerhörd smärta.
Det gör ont i hela min själ, jag klarar inte mer.
Dina ursäkter är bara tomma ord,
något som egentligen inte betyder något.
Ångesten greppar tag i mig, bryter ner mig.
Jag är tillbaka på samma punkt som jag var för fem år sedan.
Jag står här nere, allra längst nere på botten och försöker andas.
Så jävla värdelöst, meningslöst, ovärt.
Jag kan lika gärna ge upp nu, sluta försöka, sluta andas.
Det går bara inte längre.


Jag älskar dig hjärtat, jag finns här, glöm aldrig det. Så mycket som du har gått igenom och klarat, kommer du klara det här också, tro mig Hannah, du är starkare än allt. <3

2012-03-18 // 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback