» 8/3-12

Allmänt seg dag idag.
Har inte gjort ett piss to be honest.
Skönt när det är så i och för sig, så jag klagar inte. :)
Taggar inför imorrn, kommer bli ett jävla drag.. Eller?
Haha, jag hoppas det i alla fall!

Sitter och funderar på om jag ska måla om naglarna eller inte,
intressant, right? Det är avskavt lila nu, inte så fint. :(
Tar ju så jävla lång tid att få det snyggt bara.. 
Fast.. Jag gör det nog ändå. Ser ju verkligen förjävligt ut.

Sådärja, nu fick jag ihop fyra rader om mitt nagellack också.
Det går bra nuuu.

Lovar att blogga ett riktigt ordentligt blogg inlägg på lördag. :)
Om jag inte är för bakis, hihi.

Massor med kärlek till er som läser, ni anar inte hur glad jag blir!
Puss! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback