» skolavslutning

Imorgon gäller det, imorgon slutar jag.
Jag klarade av första året trots alla motgångar.
Jag kommer kunna fortsätta upp i tvåan trots allt.
Det är helt otroligt, jag kan knappt förstå det!
Tårarna rann som attan när jag såg att jag fixat matten,
och jag lär väl böla imorgon också, när det är slut.
Sommaren är ju inte direkt här,
det har regnat så otroligt mycket på senaste,
men ändå, det är sommarlov snart!
Några få timmar i skolan i morgon och sen är det sommarlov.
Lycka, frihet, sommar, ledighet.
Jag ska vila upp mig i sommar,
så att jag kan ge gärnet nästa år sen.
Jag tänker kämpa för mina betyg,
så att jag någon gång kan vara stolt över mina prestationer.

Nu ska jag fixa klart lite,
sen blir det att sova så man vaknar någorlunda utvilad imorgon.
Puss på er!


Juste, färgade ju håret idag.
Mörkrosa, även om det inte framgår på bilden lika tydligt.
Jag har inget smink - lev me're!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback