» rädsla

Det är svårt nu. Alla val, funderingar, tankar. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen.
Jag väntar, hoppas. Försöker, gör vad jag kan. Livrädd för att misslyckas.
Tänk om det inte räcker? Tänk om jag inte duger?
Vad ska jag välja, vilken väg ska jag gå?
Hur ska jag veta vad som är det bästa för mig, tänk om jag väljer fel?
Jag trodde det här skulle bli den bästa sommaren någonsin, den lyckligaste.
Jag hade fel, igen. Fan, jag försöker vara positiv, jag gör vad jag kan.
Men i slutändan är jag ändå bara bitter, sur, ledsen och irriterad.
Istället för att se vad som går bra, ser jag felen. Det negativa.
Kanske jag borde fylla den här bloggen med glada inlägg istället.
Lyckliga små inlägg med fina bilder, från glada stunder.
Kan tänka mig att de trogna personer som faktiskt tar sig tid att läsa,
inte blir särskilt glada. Sorry bro, just gotta get the shit out you know.
Och så ett sista litet tack till alla som finns där för mig, ni är bäst. ♥





But life, this one is for you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback