» today

Missade visst att blogga igår.
Kände mitt lite lätt död när jag kom hem,
efter två timmars sömn kanske inte det var så konstigt,
så jag somnade tidigt utan att orka sitta vid datorn.
Meeen ja.

Inte gjort något vidare värst produktivt idag heller,
ser fram emot helgen dock. :)
Imorgon ska jag träffa en vän jag inte träffat på..
Ja, ett halvår blir det väl.
Lite synd, saknat honom ändå..
Och på lördag ska vi ha tjejövernattning!
Vi ska tydligen köra anden i glaset,
vilket jag trodde var typ en barnlek,
verkar var en aning mer seriöst.
Skraj som jag är lär jag väl kissa ner mig.

Har inget vidare värst intressant att säga.
Inte så ovanligt kanske.
Hittar inte på så mycket intressant.
Och när det har varit skola,
orkar jag inte ens fundera på mina tankar.
Skriva ner hur jag faktiskt känner.
Min hjärna stänger av lite.


» Uttis

Hahah, jag är också fett lättskrämd XD

Vi får hålla varandra i handen Hannah :*

2012-02-10 // 09:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback