» today was a good day, and then i woke up

Nejmen jag börjar ju bli en riktig höjdare på att blogga. Synd bara att ingen läser.

Grät mig till sömns inatt. Orkar inte med alla minnen från pappas död som svider.
Jag saknar honom så jag skulle kunna dö, jag kan knappt förstå att det bara är slut.
Av hela mitt hjärta hoppas jag att du vilar i frid nu, att du äntligen har det bra..

Dagen har förövrigt varit lika produktiv som vanligt,
på foton satt vi mest och skrattade åt knas bilder,
på historian försökte jag skriva av det som stod, men såg som vanligt inget,
och på matten satt jag och ritade. Duktig tjej!
Emmy och jag taggade inför sommarlovet, bara 124 dagar kvar.

Känner att jag som vanligt egentligen inte har något värt att säga,
såååå...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback