» i've missed you

Finaste Cribba var här idag, typ ett halvår sen jag såg honom sist.
Och det var i typ en timme, innan dess var det skolavslutningen.
Vi pratade bort 1½ timme, fastän att det kändes som en halv.
Non stop talking. Så mycket att berätta och skratta åt.
Herregud vad jag har saknat honom, hur arg jag än må ha varit.

Dagen i skolan var allmänt chill, har inget emot att sluta halv tolv.
Hängde lite med mina fina tjejor på stan en stund,
sen bar det av hemåt där jag fixade mitt sims (som fuckat ur),
och spelade det, åh du underbara spel.. :')

Nu har jag gått in i mysmode. Tvättat bort sminket,
satt upp håret, smörjt in mig, så nu fattas bara filmen.
Tänker spendera kvällen med mitt hjärta, inte så ovanligt direkt..
Men imorrn blire tjejövernattning, sjukt taggad!

(Jossan; tack för dina söta kommentarer, älskar dig! ♥)


Älskar dig med min fina vän! <3

2012-02-10 // 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback