» helgen som gått

Hade verkligen världens mysigaste helg.
Vi sov över hemma hos Mathilda, sju tjejer.
Snackade skit, myste, skrattade och snackade mer skit.
Vi snackade konstant i typ tolv timmar, helt jävla galet.
Men det var mysigt, riktigt mysigt verkligen.
Det var skönt att komma iväg lite, skratta av sig.
Dock flippade alla ur när vi skulle köra "Anden i glaset",
så det blev ingenting av det.. Men vi kör nästa helg istället!

Idag hade vi två lektioner, började halv nio och slutade halv tolv,
inte särskilt ansträngade när vi hade "Universitets dag",
folk från olika universitet var på skolan och snackade,
så hela svenska lektionen gick åt till det i princip,
delar av engelskan också så det var inte så jobbigt som sagt.

Efter skolan gick jag, Emmy och Affe och fikade.
Trodde jag skulle vara hemma vid ett eller två igen.
Affe gick efter någon timme men inte Emmy och jag, haha..
Vi gick inte därifrån förrän halv sex,
vi snackade i över fem timmar, helt underbart!
Vi pratade, skrattade, grinade som tusan och ååh.
Det var så himla mysigt. Once again. Typ..
Fortsättning av helgen.
Ser att jag skrev "vi" tre gånger under varann..
Vad fult.
Nåja, trevliga dagar i alla fall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback