» helgen som gått (har jag redan haft den rubriken..? hm.)

Fredagen blev mer lyckad än jag trott.
Lite tårar, skratt och sällskap.
Jag hade trevligare än jag trott som sagt.
Finns inte mycket mer att säga om det.
Lördagen spenderade jag med min storebror.
Vi satt uppe till fem på lördagmorgonen och snackade,
när vi kommit hem från Affe's födelsedagsfirande.
Resten av dagen gjorde vi inte något speciellt,
spelade spel med familjen och hade allmänt trevligt.
Idag bakade vi Mockarutor och pizza tillsammans.
Mja, jag kan inte låta bli att erkänna att jag saknat min bror.

Men once again sitter jag här med söndagsångest.
Mår illa som attan dessutom så det gör det inte bättre.
Vet inte om jag kommer ta mig upp imorgon.
Får inte nya sömntabletter förräns då.
Jag försöker bita ihop.
Visa mig stark. Vara stark.
Men jag orkar inte vara det hela tiden.
Jag är livrädd. Rädd för att falla tillbaka,
rädd för att inte lyckas..

Anledningen till min existens. ♥
Mysbild från fredagen.


Jag älskar dig, och kommer alltid finnas för dig. Du är stark som bara den, och du kommer klara det här också. Jag vet att du kämpar hela tiden, men kämpa lite till. För snart kommer det bli bättre igen. <3

2012-02-20 // 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback