» ♥

Åååh. Trots att jag inte lagt upp något sedan i torsdags,
ser jag att jag har några trogna läsare som kikar in varje dag.
Bli ju alldeles rörd.


Har äntligen sportlov och redan i fredags kändes det.
Jag bestämde mig för att strunta i datorn några dagar,
sjukt hur stressande det kan vara..?
Nåja.
I fredags hade vi "mini-tjejkväll", jag, Jossan, Emmy och Elin.
Var himla mysigt ändå, tack tjejer. ♥
På lördagen firade jag och Sonny 32 månader.
Vi myste hela dagen och kvällen.
Det var inget speciellt, men efter alla bråk,
problem och tjaffs betydde det mycket.
Jag vet att du läser Sonny,
och glöm aldrig att jag älskar dig. ♥

Imorgon ska jag ta tag i plugget.
Är inte taggad at all men hellre nu än senare.
Det är ganska mycket men det måste göras.
Onsdagen ska spenderas med födelsedagsfirande.
Både Cribba och Natta fyller år den här veckan,
så vi kör dubbelfirande.
Så jag kan ju tänka mig att torsdag blir bakisdag!
Fredag blir det väl ytterligare lite pluggande,
lördag vet jag inte om vi ska dricka igen,
eftersom många är bortresta nu under lovet.
Vi får väl se. Någonting lär väl hända iaf!

Nu ska jag återgå till mitt Sims spelande, hihi.
Alternativt mysa med Sonny framför en film, får se.
Lovar att sköta bloggen bättre.
Puss och kram!


Jag läser alltid thihi. Och jag älskar dig mer än allt annat på jorden! (: Ska allt ta hand om dig o alla andra på festen, no worries! : D

2012-02-27 // 22:49:06

Ha så kul utan mig, haha nejdå hoppas ni får en superbra kväll! Saknar dig! Puss :* <3

2012-02-28 // 00:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback