» Åh.

Jag har allvarligt svårt att förstå att det är flera som fortfarande tittar in här varje dag?!
Fina ni är.
Jag har ångest, som bara den. Jag vill inte börja skolan imorgon.
Sommaren flög förbi, och jag gjorde ingenting.
Ingenting roligt, och jag hann inte ikapp med skolarbetet.
Ibland hatar jag mig själv för att jag aldrig kommer igång med nåt. 
Förhoppningsvis hinner jag med resten denna veckan,
jag hoppas nämligen innerligt att det inte blir så mycket skit denna veckan redan.
Minst taggad är jag över att vi tycks ha fått rätt dålig lärare,
och schemat är inte superroligt direkt heller för den delen.
Nåja, vi får väl se vad som händer. Annars har det inte hänt mycket.
Jag har varit magsjuk (yey..) och that's it typ hah.
Har träffat lite kompisar, sovit hos Emmy, försökt glömma att skolan börjar..
Fy bubblan. Tråkigaste sommaren någonsin tror jag?
Nästa sommar är vårat sista sommarlov, så jag hoppas vi tar bättre vara på det.
Nu kommer mörkret, kylan och alla sena dagar i skolan,
och istället för att roa mig och ladda batterierna inför hösten,
sov jag mig igenom sommarlovet i princip. KUL TJEJ SÄGER JAG BARA.
Jag är nog lite bitter. Fast det får man vara ibland.
Puss på er.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback