» sunshine

Har varit soooligt idag och så även mitt humör. :)
En dag kvar sen äre både lov och fest. Har inte alls längtat eller så..
Jag har lite planer inför lovet i alla fall,
ska antagligen träffa Emmy och Johan något,
då ska jag fota dem till en uppgift i skolan och så ska vi ha dubbeldejt hihi.
Sen pratades det om tjejkväll, gissar att vi lär slänga in en sådan. :)
Kanske hinner vi träffa Uttis och Ludwig också om de hinner?
Nåja, lär väl hinna planera lite shit imorgon också, vet att jag måste plugga också. :(
Är väl en aning mindre taggad inför det om man säger sååå..
Idag tycker jag i alla fall livet är härligt och deeet är ju rätt ovanligt,
så jag är glad att jag har en bra dag idag. :)
Och juste! Sonny och jag har städat som tokar i rummet nu,
så jag tänkte fota rummet sen. Eftersom det var en av "Dagarna",
från blogglistan. Så nu kan jag äntligen visa hur det ser ut. :)


Bild från idag. :)


» Uttis

Tror inte vi kan träffas så mycket under lovet :/ jag är borta i princip hela <3

2012-04-04 // 19:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback