» sammanfattning i bilder

Har ju inte skrivit på.. eh.. Jätte länge. Men tänkte lägga in lite bilder.
Finns massor i kameran också, men de har jag inte orkat rensa.
Så det får duga med några mobil bilder!



Gjorde massor med awesome bullar med mamma och Sonny.


Jossan var snygg i skolan, som alltid!


Innan vi skulle fira mig, ready to go liksom.


Världens finaste Emmy och jag, innan vi fått i oss alldeles för mycket.


Jag mådde lite lagom dåligt dagen efter. "Man mår som man
förtjänar" osv. Myste lite med Ture, gossenallen jag fick i present.



Det var påsk, eheh, och familjen målade ägg som vanliiiigt.


Jag fyllde år och Timmy och jag gjorde en sjukt awesome tårta,
meeeen..



..den rasade ihop lite. Dock var den fortfarande jäkligt god och jag
hade den finaste födelsedagen på flera år. ♥



Fick blommor av Noor till min födelsedag, o tillsluuuut slog den ut.


Sven hjälpte till att fylla i papper. Han är väldigt hjälpsam faktiskt,
tror han i alla fall..


Snygg tjej osv. ;)

2012-04-13 // 01:45:58

asså sven.... xD

2012-04-19 // 12:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback