» plugga eller inte plugga, det är frågan

Försöker ta tag i pluggandet, går väl.. Inte så bra.
För det första fungerar inte mitt skrivprogram så nu måste jag installera om det,
sen är jag dessutom helt sjukt jävla otaggad på det här äckeltalet.
På måndag ska man kunna allt. Då är det en jävligt stor fördel om man skrivit något.
Faaaan. Jag orkar inte. Det är meningen att man ska vara ledig på lovet. L-E-D-I-G.
Tror inte lärarna hörttalas om det ordet..


Konstigt att du inte kan kommentera vissa inlägg.. Men vassego sötis : Och det var en söt gammal bild från nian som du har egofotat dig med min mobil, så det kan gå hihi : Puss! <3

2012-04-12 // 19:37:16

Haha okej då fattar jag ;) Den är från festen hos muttis farbror, hihi du är så söt :*<3

2012-04-13 // 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback