» nervositet, som vanligt..

Har bara pluggat med det där satans talet hela dagen.
Mår lite bättre nu, magen har hållit sig lugn i alla fall..
Talet sitter väl lite halvt sådär, men jag är nervös.
Känns inte bra, känner mig sådär jätte dålig på att skriva.
Vet att svenska egentligen är något jag alltid haft lätt för,
men det känns som om att mina texter bara blir sämre.
Sen är det en annan sak jag märkt.
Jag har börjat få kommentarer från random people.
Människor som vill att jag ska besöka deras blogg,
sure, jag vet att det är jätte vanligt att man skickar sådana kommentarer.
Men när någon hade kommenterat en sådan sak på mitt inlägg,
"Det här får mig att gråta", börjar jag undra. Läser folk inte ens rubriken?
Tänk om det hade varit ett otroligt djupt inlägg om.. Ja, låt oss säga någon i min familj som gått bort idag?
Känns som om att folk är rätt respektlösa ibland.
Nåja. Ska sluta vara en sådan bitterfitta. Life goes on.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback