» helgen

I fredags var vi i Stockholm med klassen på teater,
stannade med världens finaste tjejor efteråt. Var mysigt,
super mysigt faktiskt. Vi gick runt i alla möjliga affärer,
fikade och mötte upp Johan senare. Kom hem först runt åtta,
då hade storebror kommit hem till oss så vi spelade lite spel,
sen vare bara och sova. Jag var slut efter tre timmars sömn (igen)..
Helt klart en bra dag hursomhelst!
På lördagen färgade vi mitt hår för att sedan träffa lite människor senare,
inget särskilt men himla mysigt också. Måste helt klart göras om.
Idag skulle vi träffat Uttis och Ludwig men jag har haft mensvärk hela dagen istället. :(
Inge vidare värst kul kan jag ju säga. Sonny och jag låg framför tv:n och såg hästhoppning halva dagen.

Annars taggar jag valborg faktiskt. Som fan. En vecka kvar. Jag vill bara fucka ur och må bra.
Det var ju rätt roligt iofs.. Meneh.. Ah. Lika nödvändigt inlägg som vanligt. :) Pusshej osv.


Såhär ser håret ut nu i alla fall, ungefär åtminstone.
Lite klarare färg i verkligheten.


Och åh. Jag måste tillägga. Jag kan inte låta bli att tänka på det.
Du stör mig så enormt mycket. Jag kan inte sluta tänka på det.
På dina kommentarer, hur du beter dig, hur falsk du är.
Skärp dig människa, vi går inte på dagis längre. Väx upp.
Sluta bete dig som du gör, inse att du inte kommer kunna fortsätta såhär.
Ingen kommer vilja umgås med dig längre, eller stå bakom din rygg.
Falska jävla människa.


Du är så fin hjärtat, tack för igår och i fredags, det är så skönt att få umgås med dig prata om allt möjligt. Du är en fantastisk vän Hannah, jag älskar dig något otroligt. <3

2012-04-22 // 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback