» happy

Ååh, jag mådde jätte dåligt igår på eftermiddagen och det satt i resten av dagen. :(
Blev yr, frös som en tok och fick svårt att andas. Så jag låg och halvsov på soffan,
och sen somnade jag tidigt. Sovit runt fjorton timmar i natt. Heh. Men nu mår jag bättre.
Nååååja, över till något ÄNNU bättre! Höll ju mitt tal igår, nationella svenska grejen.
Tyckte själv att det gick åt skogen, darrade på rösten, var jätte nervös,
mumlade och åh. Jag räknade med maximalt ett D. Bättre än så kan det inte ha gått,
kände jag i alla fall. Senare när Jossan messade och sa att resultaten låg uppe,
på schoolsoft då, vågade jag inte titta haha. :( Så mamma fick göra det sen,
och när hon sa att jag fått ett B började jag gråta haha.. Helt sjukt.
Tårarna bara rann, jag kunde inte fatta att det var sant, eller varför jag grät ens haha.
Men det är så himla kul. Jag kände verkligen ren lycka, äntligen gick något bra,
något jag inte ens förväntat mig skulle gå bra! Dessutom har jag så himla fina vänner.
Vänner som ställer upp, no matter what. Så otroligt jävla bäst. Så jag är glad glad glad.
Imorgon ska vi till stan med klassen, dock ska vi ha matte innan meeen..
Jag tror jag hoppar den. Gör ju ändå aldrig någonting på de lektionerna.
Nä, nu ska jag måla klart naglarna. Puss!

Ludwig; Vi måste ses! Har varit endel nu osv. ♥




Du är så duktig min underbara älskade vän! :*<3

2012-04-19 // 21:57:43
» Uttis

Kan vi träffas i helgen? då kanske du kan färga mitt hår :) jag ska köpa färg idag ;)<3



Och är så jävla glad för dig skull, tror det gick sämst på mitt muntliga D:

2012-04-20 // 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback