» ..

Ja.. Jag har väl inte mått sådär jävla bra på den sista tiden direkt.
Haft mer ångest än på länge. Varit otaggad på allt. På livet.
Jag vet faktiskt inte när det var såhär illa sist.
I fredags brast det tillsist. Ångesten höll mig hårdare än någonsin,
paniken växte och efter frågan "Hur är det, Hannah?", rann tårarna.
Jag grät i över en halvtimme, jag grät över allt som jag bara skjutit bort.
Jag grät över hur jävla pissigt det varit de sista åren.
Jag satt med min hand i kusinvitamins hand och grät som ett litet barn.
Alla fanns där. Stöttade. Kramade. Strök över ryggen. Det gjorde ändå ont.
Det känns som om att jag förstör era liv med mina problem.
Jag har hållit emot för länge nu, försökt vara stark utan att jag orkar.
Jag har så otroligt fina vänner. Jag är så tacksam. Jag älskar er.


» uttis

Jag hatar att vi inte ka träffas oftare, i skolan och så, det känns som om jag aldrig finns där för dig, men jag försöker, Jag vill att du ska må bra <3

2012-04-01 // 19:25:32

<3

2012-04-01 // 22:39:32

Du förstör inte våra liv på något sätt alls, det du gör är att du förgyller våra liv. Du finns alltid till hands och är en underbar och fantastisk vän. Jag älskar dig Hannah, jag kanske inte är så bra på att alltid ställa upp och finnas till, men du ska veta att vad som än händer så vill jag alltid att du ska kunna vända dig till mig om det är något, vad som helst, när som helst. Du är underbar älskade vän. <3

2012-04-03 // 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback