» Den 17 april 2012

Har en såndär dålig dag nu igen..
Det enda positiva är att jag äntligen lyckades få fram min artikel igen,
och nu lyckats skriva klart talet.. Men det ska ju läras in och redovisas också.
Men jag läste på Jossans blogg och hon skrev "lyssnade på hela klassens redovisningar",
vet inte om jag ska uppfatta det som om att jag är den enda som är kvar..?
Nervositeten stiger ju hursomhelst bara mer och mer. Ångest har jag också.
Dessutom är jag sämst på att höra av mig till folk, känns som om att alla kommer försvinna.
Hatar att jag inte visar hur mycket jag älskar de som betyder för mig..
ÅÅÅH. Jag fuckar ju bara upp allt. Orkar inte.


Tror det är du och Muttis kvar. Alla som var där var tvungna att redovisa, för om man inte gjorde det eller hade ogiltig frånvaro fick man F på muntliga nationella. Men helt ensam är du inte.

Klart du visar att du älskar dina vänner, och jag är helt säker på att sonny och din familj känner sig älskade. Jag älskar dig gumman! <3

2012-04-17 // 18:05:02

Det har du rätt i Jossan! :)

Finns fan ingen person i hela världen som visat mer kärlek till mig, så som Hannah! Jag älskar henne grovt mycket :)



Du fixar det älskling, jag tror på dig. xxx / Din bejb!

2012-04-17 // 18:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback