» Dag 24 – Det här får mig att gråta

Beroende på om jag har en bra eller dålig dag.
Har jag en bra dag är det svårt att få mig att gråta.
Har jag en dålig dag däremot gråter jag för.. Det mesta.
Men jag har alltid varit en person som har ganska lätt för att gråta,
dock helt beroende på om det är människor där eller inte, men så är det väl oftast..

Anyways.
Tankar på pappa, begravningen etc, alla de minnena.
Rädslan för att förlora mamma pågrund av cancern.
Bråken med Sonny.
Rädslan för att förlora andra människor jag älskar,
såsom mina vänner, Sonny och resten av familjen.
Texter om tunga saker människor gått igenom,
texter om ångest, döden, saknad, smärta och självskadande.
Känslan av att förlora någon, människa eller djur.
Att prata om allt jag gått igenom de fem senaste åren.
Filmer som är väldigt sorgliga och som innehåller känslor som för mig,
framkallar ångest.
Och som sagt, har jag en dålig dag (eller PMS för den delen),
kan det vara att någonting inte fungerar som det ska,
att någon jävlas med mig eller liknande.


Jossan; tack för din fina kommentar. Jag älskar dig hjärtat. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback