» Dag 23 – Det här får mig att må bättre




Alltså jag kan fortsätta i evighetersevighet.
Mina vänner, min familj, Sonny, barntidningar (Bamse med andra ord),
Sven, barnfilmer, alkohol (sorgligt nog), när det går bra,
skön musik, min mobil, min kamera (prylnörd..), nyfärgat hår.
Alltså, jag mår nog bättre av mycket små grejer också tror jag,
jag är så oerhört lättpåverkad, både positivt och negativt.
Hoppas inte någon känner sig bortglömd osv,
för jag laddade bara upp bilder som redan fanns inlagda i bloggen.
Har ju fortfarande ingen bra bild på min älskade Fiskis,
så googlebilden fick duga igen. Och många andra bilder är också rätt dåliga.
Men spela roll. :)))


Sonny håller dig på tuttarna 8D har du en egen tuttväktare? <3

2012-04-05 // 12:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback