» Dag 21 – Ett förändrande ögonblick

När jag blev tillsammans med Sonny förändrades mitt liv.
Även om jag gått igenom mycket skit visade han mig livet,
han visade att man kan klättra uppåt hur illa det än är.
Hans kärlek fick mig att inse att det inte alltid kommer vara lika illa.
Även om vi bråkar mer än jag kanske berättar för människor,
hade jag aldrig tagit mig såhär långt om vi inte träffats.
Han räddade mig då, han orkade åt mig när det var som tyngst.
Kanske är det inte samma sak nu, men det förändrade mig. Mitt liv..


När jag läser det där börjar jag nästan gråta, för jag vet att jag varit dum som gjort så många saker mot dig,när jag egentligen ska hålla om dig, och visa min kärlek till dig 24/7, I love you!

2012-04-02 // 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback