» Dag 20 – Min favoritfilm

Jag har alldeles för många favoritfilmer.
Framförallt så älskar jag Disney av hela mitt hjärta,
nej, jag tror inte man kan bli för gammal för det.
Annars gillar jag drama och fantasy mest,
komedi brukar fungera också, om det är riktigt kul.
Och så nya animerade barnfilmer. Vad mogen jag är, heh.
Men jag får nog säga att det här min favorit just nu,
den bästa barnfilmen jag sett i mitt liv.


LOTR-triologin, Pirates of the Caribbean (1, 2, 3, 4), The Smurfs, Beastly, Hugo Cabret..
Alltså listan kan göras lång, jag fastnar oerhört lätt för filmer om de är bra,
och de blir lätt mina favoriter. Men Despicable Me är nog min absoluta favorit.
Just nu åtminstone. Sån jävla feel good film.


Does this sound count as annoying? :) <3 HAHAHAHA

2012-04-01 // 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback